Nyrefællesskab Albertslund
Lever du med nyresygdom – og savner du nogle at tale med om det
Vi er en gruppe med nyresygdom, som mødes til cafemøder ca. 6 gange om året. Til cafemøderne kan du møde andre, som ved, hvad det vil sige at leve med nyresygdom. Vi udveksler erfaringer og taler om store og små emner, der er relevante for os, som har en nyresygdom.
Alle deltagere har tavshedspligt, og i gruppen kan vi dele både sorger og glæder med hinanden.
Gruppen faciliteres af Sine og Janne. Vi har forskellige erfaringer med nyresygdom, og derfor er gruppen åben for alle over 18 år, og uanset hvilken form for nyresygdom du lever med, eller om du er transplanteret.
Hvem kan deltage?
Alle kan deltage uanset alder (over 18 år) og køn. Dog kræver det, at du på en eller anden måde lever med en nyresygdom. Det kan være, at du har nedsat nyrefunktion, er i dialyse eller er transplanteret.
Hvor og hvornår mødes vi?
Næste mødedato er den 3. juni 2026 fra kl. 16.00 til 18.00. Fremtidige møder planlægges herefter.
Vi mødes i FrivilligCenter Albertslund, som ligger Gymnasievej 1, 2620 Albertslund.
For spørgsmål eller tilmelding, som skal ske via mail senest 3 dage inden mødet, kontakt:
Sine Bennedsen: sine.bennedsen@gmail.com
Janne Lindberg: lindbergjanne81@gmail.com