Pårørendefællesskab Silkeborg

Vi er en gruppe pårørende, som mødes til hyggelige cafémøder ca. 4 gange om året. Til cafémøderne kan du møde andre, som ved, hvad det vil sige at være pårørende til en person med nyresygdom. Vi udveksler erfaringer og taler om store og små emner, der er relevante for os som pårørende i den erhvervsaktive alder.

Alle deltagere har tavshedspligt, og i gruppen kan vi dele både glæder og sorger med hinanden.

 

Fællesskab

Hvem kan deltage?

Fællesskabet er for alle, som er pårørende til en nærtstående med nyresygdom.

Hvor og hvornår mødes vi?

Vi mødes i Frivilligcenter Silkeborg, Estrupsgade 4, Silkeborg.

Kontakt

Kontakt Dorte på dortesoendergaardpoulsen@gmail.com eller mobil 30943800 for at høre nærmere om kommende møder.

Det er gratis at deltage.