Løvfaldstur på Silkeborgsøerne
6. september @ 11:30 - 15:00
Den 6. september 2026 kl. 11.30-15.00 inviterer kreds Midtjylland på løvfaldstur på Silkeborgsøerne ombord på Mågen.
Vi mødes i havnen kl. 11.30, Sejsvej 2, og vi samles ved Mågen. Kom gerne lidt før, så vi er klar til at sejle kl. 12.00. Indtjekning sker før ombordstigning, som vi selvfølgelig gerne hjælper med. Der er siddepladser til alle! Og der er handicapvenlige toiletter på båden. Der serveres en frokost på turen. Drikkevarer må ikke medbringes, men skal købes ombord.
Du kan se et kort over parkeringsmuligheder i nærheden her.
Udflugten er gratis for medlemmer af kreds Midtjylland.
Tilmelding
Tilmelding skal ske til Torben Carøe Poulsen på mail: tcp1963@gmail.com eller via mobil 53 62 93 20. Tilmeldingsfristen er den 16. august.