Pårørendefællesskab Fyn

Pårørendefælleskabet på Fyn er et netværk og frirum for pårørende til personer med en nyresygdom. Her kan vi være sammen med ligestillede, som ved hvad det vil sige at være pårørende.

Fællesskabet inviterer alle pårørende til at deltage i vores cafémøder. Vi mødes 5-6 gange om året og er max 8 deltagere. Vi mødes i et trygt og hyggeligt miljø, hvor du møder andre, som ved hvad det indebærer at være pårørende til en person med nyresygdom. Vi udveksler erfaringer og taler om store og små emner, der er relevante for os som pårørende. I gruppen kan vi dele både glæder og sorger med hinanden. Vi vil løbende tale om emner, der har relevans for gruppen og livet som pårørende til en nyresyg.

Vi er tre værter – Tina, Kent og Michael, der alle kender til livet som pårørende til en nyresyg.

Alle i gruppen har tavshedspligt (brud på dette giver udelukkelse fra gruppen)

Kent
Michael R.

Hvem kan deltage?

Alle kan deltage uanset alder eller køn, man skal dog have en relation til en nyresyg og være medlem af Nyreforeningen.

Hvor og hvornår mødes vi næste gang?

Vi mødes i Frivillighuset Guldhøj, Floravej 11, 5750 Ringe

  • 5/5-2026 kl. 18.00-20.00
  • 2/9-2026 kl. 18.00-20.00
  • 3/11-2026 kl. 18.00-20.00

Der vil være en let servering. Deltagelse er gratis.

Tilmelding skal ske til Tina Grønlund, tlf. 40 41 80 34 senest 8 dage før arrangementet.

Skulle der være spørgsmål til vores Pårørendefællesskab, er du velkommen til at ringe eller skrive til Tina Grønlund, tlf. 40 41 80 34 eller mail tinatheisz@live.dk

 Vi glæder os til at se jer //  Pårørendeværterne Tina, Kent og Michael