Mandefællesskab er godt kammeratskab

Mandefællesskab er godt kammeratskab

Det begyndte som et blandet nyrefællesskab, hvor deltagerne kunne tale med hinanden om, hvordan det er at leve med en nyresygdom. I dag er det kun mændene, som mødes, og det har de fundet en stor glæde ved. I Nordjylland mødes Lars Teller på 57 år, Morten Jensen på 55...
Vil du med i et nyrefællesskab?

Vil du med i et nyrefællesskab?

Nyreforeningen opretter i foråret 2024 nyrefællesskaber rundt om i landet, og alle medlemmer med en nyresygdom er inviteret. Nyreforeningen har talt med Tina Späth fra Frederikssund, som sammen med et andet medlem af foreningen oprettede deres eget fællesskab i 2016....